امیر سرتیپ حیدری:

هرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرجا دشمنان ما رجزخوانی کردند نیروی زمینی پاسخ آن را داده است. هرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت. 

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ارتش سه نیروی زمینی، دریایی و هوایی دارد که بعد از جنگ از سال ۷۵ تا ۸۲ به صورت گمنام درحال جنگ با منافقان بوده است. 

وی افزود: در نیروی زمینی ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی داریم و بسیاری از خواهران ما در این بیمارستان‌ها به فیض شهادت رسیدند. 

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: در دوران کرونا بزرگترین بیمارستان افتتاح شد که به وزارت بهداشت تحویل دادیم. در زلزله غرب کشور و هر زلزله و سیلی که وجود داشته است پیشگام‌ترین نیرو بوده است، یعنی قبل از ستاد بحران ما در این حوادث حاضر بودیم.

وی ادامه داد: حتی کمک بزرگی به مردم ترکیه داشتیم، هرجا دشمنان ما رجزخوانی کردند نیروی زمینی پاسخ آن را داده است و امر رهبری را ابلاغ کردیم که هرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت. 

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد:  فرماندهان را موظف کردیم که به مجموعه نگاه پدرانه داشته باشند و در صحنه‌های مختلف حاضر بودیم.  امروز در بحث کارکنان و خانواده مداری نیروی اول در کشور هستیم. بخش اعظمی از این اقدامات مدیون اقدامات خواهران عزیز ما در ارتش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۲
باید ده کیلومتر از مرزای شرقی عقب نشینی کنیم ۵ کیلومتر ما ۵ کیلومترم اونا
آخرین اخبار