آموزش و پرورش اصل و راهبرد نظام است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش، اصل و راهبرد نظام است و نظام تعلیم و تربیت که منبعث از نظام اسلامی است؛ باید الگو برای نظام‌های آموزشی دیگر باشد.

 محمد کرمی  استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تدوین سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی و تربیتی اظهار کرد: لازم است در مراحل اجرایی کار سند، نگاه و توجه دقیقی به شرایط در نظر گرفته شده و رسیدن به نقطه مطلوب و اهداف آن نیز وجود داشته باشد. 
وی افزود: ارزیابی مراحل اجرایی شدن سند و بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف در مقاطع زمانی، از اصول کار در هر سندی خواهد بود.

کرمی ادامه داد: البته باید شرایط خاص استان در ابعاد مختلف آن در همه اسناد و برنامه‌های کلان لحاظ و به دقت مورد نظر قرار گیرد. 

استاندار بیان کرد: خوشبختانه در آموزش و پرورش سند مهم و حیاتی تحول بنیادین به عنوان سندی بالادستی همه ابعاد و زوایای کار در نظام تعلیم و تربیت را تبیین و ترسیم کرده که تمکین به آن در همه برنامه‌ها ضرورت دارد. 

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود مقوله مولدسازی در املاک آموزش و پرورش و تامین زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان را مهم خواند و گفت: کمک به آموزش و پرورش برای حل برخی مشکلات و چالش‌های پیش رو و بهره گیری از همه بستر‌ها لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار