تامین زمین مورد نیاز ۲۵ هزار متقاضی مسکن در اردبیل/ ۴ هزار متقاضی در انتظار تامین زمین هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز ۲۵ هزار متقاضی برای احداث مسکن در این استان تامین شده است.

محبوب حیدری اظهار کرد: زمین مورد نیاز ۲۵ هزار متقاضی برای احداث مسکن در این استان تامین شده و چهار هزار متقاضی دیگر در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در انتظار تامین زمین هستند. 

او افزود: ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن در اردبیل و چهار هزار و ۳۰۰ واحد در سایر شهرستان‌های استان شروع شده که این طرح‌ها در مدت ۲ سال قرار است تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از مجموع ۱۱۹ هزار متقاضی ثبت‌نام شده طرح نهضت ملی مسکن در استان شرایط ۴۲ هزار متقاضی به تایید نهایی رسید که از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به واریز وجه کرده‌اند.

حیدری به ساخت بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل با نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این شهرک ۶۴۵ هکتاری، ساخت ۱۶ هزار واحد طراحی و عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده است.

او افزود: عملیات ساخت مسکن در شهرک سلیمانی از تیرماه امسال شروع شده و هم‌اکنون دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در این استان ۳۶۰ واحد مسکن تا پایان سال افتتاح می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۴۶۰ واحد مسکن در سایت اندیشه، سه و پنج هزار و ۵۰۰ واحد هم در قالب طرح‌های صنعتی در مشگین‌شهر و اردبیل در دست اجرا است و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

حیدری بیان کرد: علاوه بر این واحد‌ها ساخت ۲۹۴ واحدی سپاه، ۸۰ واحدی صدا و سیما و ۱۵۰ واحدی میراشرف هم در اردبیل در مراحل اولیه اجرا است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.