به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان غربی

در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان غربی به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم نواختن زنگ مقاومت  در مدارس استان که همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،  در محل دبستان شاهد شهید کلانتری ارومیه برگزار شد، گفت: راه مقاومت به وسیله معلمان باید به دانش آموزان تبیین شود تا راه شهدا مغفول واقع نشود و لازم است همه در سیستم آموزشی به ویژه فرهنگیان این موضوع را همواره مدنظر داشته باشند.

علی مطهری اضافه کرد: جهاد تبیین باید با همت فرهنگیان عملیاتی‌تر شود چراکه با این امر و تبیین راه و منش سردار سلیمانی و شهدای ایران اسلامی، سلیمانی‌های بسیاری تربیت می‌شوند.

وی با تاکید براینکه شناساندن و جاودانه کردن راه سلیمانی به ماندگاری سیره او کمک می‌کند، ادامه داد: این موضوع باید با همت مدیران و معلمان در مدارس ساری و جاری باشد.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن افزود: حضرت فاطمه (س) و انبیا و ائمه عامل فیوضات الهی هستند و اگر اعمال ما مطابق با سیره آنان باشد، می‌توانیم بگوییم که در مسیر حق گام برداشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت باید به این مسأله و انتقال اخلاق و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به دانش آموزان تلاش کنند.

حضور در کلاس‌های درس و تجلیل از بانوان معلم با اهدای شاخه گل بخش پایانی این آیین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.