رفع چالش آب مجتمع دامداری غرب شهرکرد

رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: پس از گذشت ۲۵ سال از جانمایی زمین، چالش تامین آب مجتمع دامداری غرب شهرکرد با موافقت رییس سازمان جهادکشاورزی و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان رفع شد.

مصطفی حیدری در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین آب مجتمع دامداری غرب شهرکرد به‌منظور اجرای سریع‌تر این طرح و بهره‌برداری از دامداری‌های این منطقه رفع شده است.

وی افزود: با رفع این مشکل روند اجرایی راه‌اندازی مجتمع دامداری غرب شهرکرد تسریع و زمینه اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری به مشکلات شبکه برق هوایی در شهرکرد اشاره و تصریح کرد: زمینی شدن شبکه برق در بلوار‌ها و معابر اصلی شهر بایستی عملیاتی شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به توسعه گردشگری شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سند ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه ورودی شهرکرد در میدان قمر بنی‌هاشم (ع) با کاربری تفریحی و گردشگری به‌نام شهرداری شهرکرد صادر شد.

رییس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد:نیز گفت: حفاری‌های فیبرنوری به‌طور منظم و براساس زیرساخت‌های موجود انجام شود، زیرا برخی حفاری‌ها محیط‌های خیابان و کوچه‌ها را از بین می‌برد.

یوسف صادقی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی برای نیرو‌های هَرَس درختان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در دشتور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.