آغاز بکار پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان

مسئول فضای مجازی سپاه لرستان گفت: ۲۰۱ نفر در قالب ۵۸ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان به رقابت پرداخته‌اند، ضمن اینکه رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته است.

حسن حجت پور عصر امروز در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان که در حسینیه ثارالله این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آستانه هفته مقاومت و با گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، فضای مجازی استان اقدام به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد در ۲ مرحله شهرستانی و استانی کار خود را دنبال می‌کند.

مسئول فضای مجازی سپاه لرستان با بیان اینکه در مرحله شهرستانی تیم‌های برتر در ۳ بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های کاربردی شرکت کردند، گفت: در مرحله استانی برگزیدگان مراحل شهرستانی و سایر علاقمندان در سایت رویداد ثبت نام کردند.

حجت‌پور بیان داشت: ۲۰۱ نفر در قالب ۵۸ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان به رقابت پرداخته‌اند، ضمن اینکه رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته است.

وی، پویانمایی، گرافیک، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار ویژه تلفن همراه را ۴ بخش این رویداد برشمرد.

مسوول فضای مجازی سپاه لرستان با بیان اینکه در این رویداد از سوژه‌های روز استفاده شده، افزود: به طور نمونه در بخش انیمیشن به موضوع انتخابات، عفاف و حجاب و شهید القدس پرداخته شده است.

حجت‌پور، شناسایی استعداد‌های جوان و برتر در حوزه تولید محتوا در عرصه فضای مجازی، برقراری ارتباط بین استعداد‌ها و بازار کار و همچنین راه اندازی و تقویت دستگاه تولید محتوا را از جمله اهداف پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.