نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تولیدکنندگان نباید نگران خودتحریمی باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان تاکید کرد: تولیدکنندگان در شرایط تحریم نباید نگران خودتحریمی باشند!

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در همایش رشد تولید و توسعه تجارت خارجی در استان با تاکید بر نقش تولیدکنندگان و صنعتگران در اقتصاد کشور گفت: فعالان بخش تولید، مجاهدان جبهه اقتصادی کشور و استان هستند چرا که سرمایه خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری و رشد تولید و اقتصاد هزینه می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، دلسوزی و دغدغه‌مندی فعالان صنعت را ارزشمند و شایسته قدردانی دانست و افزود: تسهیل‌گری امور گمرکی در استان و کاهش تشریفات اداری، مهمترین مطالبه صنعتگران و صادرکنندگان استان سمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تسریع در امور گمرکی یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری در استان است، گفت: اقدامات اخیر گمرک استان سمنان در تسهیل فرآیند‌های مربوطه قابل تقدیر است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران ادامه داد: تعامل دوسویه گمرک و صادرکنندگان به ارزآوری بیشتر و رفع یکی از چالش‌های مهم اقتصادی منجر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: صنعتگرانی که با تولیدات و محصولات خود به افزایش درآمد‌های ارزی کشور کمک می‌کنند، مایه افتخار نظام، مردم و کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری تحریم‌های ظالمانه سال‌های اخیر گفت: در چنین شرایطی باید خودتحریمی را از بخش‌های مختلف اقتصاد کشور دور کرد، چراکه دشمن در صدد ایجاد مشکل برای ایران اسلامی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش مسئولان اقتصادی استان طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: امیدواریم محصول این تلاش‌ها افزایش امید و پویایی در بخش‌های مختلف جامعه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.