استاندار قزوین:

مساله جوانان فقط ازدواج و طلاق نیست

 استاندار قزوین گفت: مساله جوانان فقط ازدواج و طلاق نیست و باید با خود جوانان در خصوص مشکلاتی که دارند صحبت کنیم تا برنامه ریزی درستی صورت بگیرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست ساماندهی امور جوانان استان قزوین گفت: استعدادیابی‌های فردی و جمعی در حوزه جوانان بسیار موضوع مهمی است و هر کسی که در این حوزه کار کند مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مداخله ما در حوزه طلاق زمانی صورت می‌گیرد که کار از کار گذشته باشد، در غیر این صورت باید با آگاهی بخشی به جوانان و زوج‌ها سطح اطلاعات عمومی خانواده‌ها را افزایش داد و اقدامات پیشگیرانه را جایگزین کرد.

اعلایی ادامه داد: اگرچه اطلاعات و دیدگاه مردم جامعه عوض شده و اکثر افراد انسان‌های مطلعی هستند، اما حساس سازی در مورد مسایل ازدواج و طلاق می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: سیاست استان در مورد ازدواج و طلاق، اطلاع رسانی عمومی و مشارکت دادن سازمان‌های مردم نهاد است تا بلکه بتوانیم به افراد مورد نظر مشاوره دهیم.

این مسئول تاکید کرد: باید از مداخله‌گری بپرهیزیم و با تولید محتوا و وایرال کردن (انتقال و انتشار اطلاعات با سرعت بالا) آن در فضای مجازی به فرهنگسازی جامعه امروز مبادرت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.