برگزاری جشن شکرگزاری قرآن برای ۳ هزار دانش آموز پسر

برنامه ملی ارتقای آموزش قرآن برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در خراسان جنوبی برگزار شد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: طرح ۳۳ روزه آموزش قرآن از اول آبان در استان آغاز شده که دانش آموزان در این مدت مهارت‌های قران آموزی را فراگرفتند و امروز جشن شکرگزاری مهارت قرآن خواندن برای ۳ هزار دانش آموز پسر پایه سوم ابتدایی در بیرجند برگزار شد.

حسنی افزود: امسال ۱۸ هزار دانش اموز دختر و پسر پایه سوم ابتدایی مهارت قرآن خوانی را جشن می‌گیرند.

وی از برگزاری جشن شکرگزاری مهارت قرآن خوانی برای سه هزار دانش آموز دختر پایه سوم دبستان در تاریخ ۱۲ دی در بیرجند خبر داد.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ دی ۱۴۰۲
خداپرستی در راستای تکامل بت پرستی، جهت یافتن نیروی فوق طبیعی در رفع مشکلات بیشمار و لاینحل است. با گسترش علم و فن اوری، درماندگی بشر در فقر و بیماریها به حداقل رسیده و باورهای دینی و خداپرستی کاربرد خود را ازدست داده اند. گرچه علم در مورد عالم پس از مرگ ادعایی ندارد اما زندگی دنیوی برای اکثریت افراد مهمتر از عالم پس از مرگ است که نابودی کامل محسوب میشود همانطور که قبل از تولد وجود نداشته ایم. وجود بهشت و جهنم گرچه ادعاهای غیرقابل اثبات، و ممکن است حقیقت نداشته باشند، اما برای عده زیادی که نگران دنیای پس از مرگ اند، انگیزه امید و اعتقاد بدون معرفت مبتنی بر ترس است. علم زمانی به باور تبدیل میشود که در زندگی نقش محسوس و مستمر داشته باشد. برهان وجود خدا و پیام پیامبران زمانی به باور تبدیل میشود که حداقل در پاره ای موارد نقش خدا در اجابت دعا و رفع مشکلات زندگی حس شود با این حال رفع مشکلات بطور موردی، ممکن است بطور اتفاقی تلقی، و ایمان ساز نباشد که در درازمدت پایدار بماند و دستخوش شک و ناباوری نشود.
آخرین اخبار