نجات تیم تلویزیونی المنار از حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان + فیلم

در پی حمله رژیم صهیونیستی به منطقه خردلی تیم تلویزیون المنار از این حمله جان سالم به در برد.

امروز شنبه، تیم تلویزیونی المنار لبنان از حمله رژیم صهیونیستی که منطقه خردلی در جنوب این کشور را هدف قرار داد، جان سالم به در برد.

براساس گزارش المیایدن، یک گلوله توپ در نزدیکی تیم تلویزیون المنار که شامل علی شعیب خبرنگار و خادر مارکز تصویربردار این کانال در منطقه خردلی است، سقوط کرد. مارکز در اثر حمله رژیم صهیونیستی از ناحیه چشم زخمی شد.

از سویی دیگر خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که نماینده این خبرگزاری در مرجیعون، الین سمعان، از بمباران خصمانه رژیم صهیونیستی نجات یافته است.

اشغالگران، بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه را در غزه و لبنان در حملات هوایی خود به شهادت رساندند. شمار شهدای رسانه از آغاز حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۹۶ نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خبرنگاران جای خبر رسوندن رو ومکان رو نگن مکان دقیق رو میگن خوب اونها شبانه روز در کمین هستن قاتل وادمکش واز خدا بی‌خبر
دقیق میگید مثلا بیروت ۱۴ کیلومتری مرز با اسراییل اشغالی چرا دقیق خبر دقیق فقط رزمندگان رو بگید کجا رو زدن یا نزدن جای خودتون رو نگید یا میگید اینجا دقیقا پشت سرم مرز با لبنان وشهرهای نظامیان هست خوب اون قاتلها دارن شما رو می‌بینند وشما رو می‌زنند بابا جونتون رو الکی به خطر نندازید باشید مفید باشید وخداوند همه شماها رو که شما ها هم رزمندگان خط مقدم در دل خطر هستید رو در پناه خودش حفظ کنه الحمدالله به خیر گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
صهیونیست بی شرف خداوند تورا نابود کند
آخرین اخبار