سارق حرفه‌ای خودرو با ۱۱ فقره سرقت در دام پلیس بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودرو وانت نیسان در شهرستان بابل، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق با پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده اقدام به شناسایی خودرو مورد نظر و سرقت خودرو یا اموال و تجهیزات آن می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با انجام اقدامات ویژه و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس سارق شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد.

او افزود : متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو و دو فقره سرقت خودرو و همچنین یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

سرهنگ داداش تبار با اعلام این که متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست؛ هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جهت پیشگیری از وقوع سرقت جدی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.