بازداشت سارق به عنف خودرو‌های اینترنتی در ساری

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری سارق به عنف خودرو‌های اینترنتی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان، مبنی بر سرقت به عنف از راننده خودروی اینترنتی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از رانندگان این خودرو‌ها که از سوی سارق با سلاح سرد مصدوم شده و خودروی آنان به سرقت رفته، مشخص شد، متهم پس از درخواست و کرایه خودرو‌های اینترنتی، آن‌ها را به آدرس و مناطق خلوت و کور هدایت و در فرصت مناسب با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می‌کرد.

جانشین انتظامی مازندران گفت: با توجه به بازتاب منفی وقوع این سرقت‌ها در افکار عمومی، تیم ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ساری پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، متهم به سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سردار حسینی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به ۲ فقره سرقت به عنف از خودرو‌های اینترنتی اقرار کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

جانشین انتظامی استان مازندران به رانندگان وسایل نقلیه مسافربری عمومی و اینترنتی هشدار داد: در هنگام خدمات رسانی از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیر‌های اصلی و اماکن متروکه و همچنین از پذیرفتن هر نوع خوراکی و نوشیدنی از مسافران ناشناس امتناع کنید، چرا که ممکن است، قصد مسموم کردن شما را داشته باشند و در صورت مواجه با سارقان زورگیر مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.