دستگیری سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف ۲۳ فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری یک سارق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو که از تجهیزات ایمنی کافی برخوردار نبودند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر قرار گرفت.

او افزود: متهم با شناسایی خودرو‌هایی که از تجهیزات ایمنی کافی برخوردار نبودند در یک فرصت مناسب با اقدام به بازکردن درب خودرو و سرقت محتویات آن می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع ماموران با بررسی سوابق تعدادی از سارقان سابقه دار، یکی از سارقان حرفه‌ای را تحت کنترل قرار دادند.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار در حین سرقت دستگیر و در بازرسی منزل نامبرده اموال سرقتی شامل جعبه ابزار، باند و سیستم، چادر مسافرتی، چمدان لباس، موتور برق، سنگ فرز، کیف زنانه، سیم و کابل برق، ظروف آشپزخانه کشف کردند.

سرهنگ درویشی گفت: متهم در بازجویی فنی به ۲۳ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان به مالکان خودرو توصیه کرد: از قرار دادن خودرو‌ها در نقاط تاریک و خلوت خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار