شبکه سرقت احشام در بوکان متلاشی شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: یک شبکه حرفه‌ای سرقت احشام با ۵۶۰ راس دام سبک و سنگین سرقتی در این شهرستان متلاشی شد و اعضای آن دستگیر شده اند.

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر چندین فقره سرقت احشام در سطح منطقه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی بوکان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با بررسی پرونده‌های موجود و شیوه‌ها و شگرد‌های سارقان، ۲ نفر سارق در شهرستان همجوار و یک نفر سارق در استانی دیگر در ارتباط با سرقت‌های شهرستان بوکان شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی هر سه نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: متهمان در تحقیقات، به ارتکاب هفت مورد سرقت در شهرستان بوکان و شهرستانی دیگر اعتراف کرده که طی این اقدام مجرمانه ۵۶۰ رأس احشام به سرقت برده‌اند که با تکمیل تحقیقات، متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ بهاری تاکید کرد: شهروندانی که در صنف پرورش دام فعالیت دارند، برای دامداری خود درب و تجهیزات حفاظتی ایمن از جمله درب مقاوم، دزدگیر و دوربین مداربسته نصب کرده و درصورتی که محل سکونت از محل نگهدرای احشام فاصله دارد، برای واحد دامداری خود نگهبان به کارگیری کنند و حتما تردد افراد و خودرو‌های مشکوک در اطراف دامداری را به پلیس اطلاع دهند.

بوکان یکی از شهر‌های پرجمعیت جنوب آذربایجان‌غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.