۶ سارق و مالخر سابقه دار در مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی، ۳ سارق به همراه ۳ مالخر سابقه دار در این شهرستان دستگیر شده است.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی شد و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی موفق شدند احدی از سارقان سابقه دار را شناسایی کنند و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در چند عملیات غافلگیرانه سارقان سابقه دار و مالخران را در محلات مختلف شهرستان مهاباد دستگیر کنند.

سرهنگ اشرفی در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه به مدارک موجود به انجام ۱۹ فقره سرقت از اماکن و منزل خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین تصریح کرد: در همین راستا ۳ سارق سابقه دار به همراه ۳ مالخر دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع بخصوص سرقت از اماکن و منزل را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.