سندرز:

اسرائیل در حال شکست خوردن در جنگ است

قانونگذار آمریکایی گفت: از نظر نگاه جهانی، اسرائیل در حال شکست خوردن در جنگ است و کمک ایالات متحده به بنیامین نتانیاهو امری غیرمسئولانه است.

به گزارش «هیل»، برنی سندرز قانونگذار اهل ایالت «ورمونت» در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس نیوز عنوان کرد که از نظر نگاه جهانی، اسرائیل در حال شکست خوردن در این جنگ است و من فکر می‌کنم اینکه ایالات متحده به «بنیامین نتایاهو»، نخست وزیر اسرائیل جهت ادامه این جنگ هولناک کمک اضافی ارائه می‌کند، امری غیرمسئولانه است.

سندرز هفته گذشته در کنار جمهوری‌خواهانی قرار گرفت تا بسته پیشنهادی کمک اضطراری ۱۱۱ میلیارد دلاری درخواستی بایدن جهت کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را به دلیل ابراز نگرانی از عملیات این رژیم در غزه مسدود کند.

سندرز بار‌ها تحت تاثیر تداوم بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی و افزایش بحران انسانی در این منطقه ابراز نگرانی کرده است. وی در دفاع از اظهاراتش عنوان کرد: ما از ۱.۹ میلیون آواره‌ای صحبت می‌کنیم که بدون هیچ غذا و هیچ گونه تجهیزات و امکانات پزشکی به هر سو می‌روند و این یک فاجعه انسانی است.

به گفته وی، آمریکا بایستی تمام فشار‌هایی را که می‌تواند به نتانیاهو وارد کند تا وی رویکرد نظامی خود را در چنین شرایطی که یک فاجعه انسانی در حال رخ دادن است، متوقف کند. وی بار‌ها با ارائه کمک‌های اضافی به رژیم صهیونیستی بدون تعیین شرط و شروط جهت حفاظت از غیرنظامیان غزه مخالفت کرده است.

سندرز پیشتر هم در این رابطه عنوان کرده بود که کنگره آمریکا باید به نتانیاهو بفهماند که این کشور به این راحتی برای کشتن زنان و کودکان فلسطینی به وی چک سفید امضا نمی‌دهد. وی بار‌ها تاکید کرده که رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان حق جنگ علیه غیرنظامیان در غزه را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اگه تونستن حماس رو نابود کنن که هیچ اما اگر نتونستن قول میدم حماس دفعه بعد با شدت و قدرت و تاکتیک بیشتر و بهتر دخل اسرائیل رو بیاره.
واسه همینه نتانیاهو دست و پا میزنه تا حماس رو نابود کنه چون میدونه دفعه بعدی برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
بیش از ۱۸۲۰۵ شهید؛ نتیجه ۶۶ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ حضور مزدوران آمریکایی در کنار سربازان اسرائیلی برای کشتار مردم فلسطین برای جامعه جهانی شرو آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکایی
رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به شهرک الظهیره در جنوب لبنان از بمب‌های فسفری ارسالی آمریکا استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
حمله مجدد به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
پایگاه‌های آمریکا در سوریه که طی روزهای گذشته بارها هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفته‌ بودند، بار دیگر مورد حمله قرار گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مظلومان جهان
۱۵:۱۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
حرف دل همه مظلومان جهان
Italy
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آره چون روزی صد تا اسراییلی داره کشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دونالد ترامپ بی ادب رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اگر من بودم با ورود اولین ناو آمریکایی، آن را هدف قرار می‌دادم | هر کشتی که به مقصد اسرائیل بارگیری شود هدف مشروعی برای مقاومت است
باید همه دنیا و همه دولت‌های دور و نزدیک بفهمند که هرگونه کمک به دشمنان مقاومت و تجارت و مراوده با رژیم کودک‌کش اسرائیل هزینه دارد و باید این هزینه را بپردازند و آن قدر این هزینه زیاد باشد که با محاسبه هزینه–فایده در پازل منافع و امنیت ملی‌شان‌، هزینه‌های آنها بیشتر از فایده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
به درک که شکست‌ بخورند جنگ قانون دارد اما دیکتاتورهای صهیونیسمی که دولتهای آمریکا وانگلیس وفرانسه وکانادا را اشغال کرده حتی در سازمان ملل نفوذ کرده وبا ملتهای خود هماهنگ نیستندورآنها را برده میدانند و غیرازخودشان با همه افراد ملتها مثل حیوان رفتار میکنند و آنها را آدم حساب نمیکنند مرگ برصهیونیسم یهودی اسرائیل و سیاسیون چهار کشور مذکور غربی
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۵۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۵۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
این سوالاتی که شما پرسیدی بهش میگن سیاست.همین یک کلمه کافیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
چون زیر سلطه دیکتاتوری صهیونیسم یهودی غربی هستند(سیاسیون آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان وکانادا )این کشورها یکی سیاسیونشان هستند که نژاد برتر ودیگری ملتهایشان که برده ونوکر که در آمریکا بعنوان دوحزب یکیدفیل نشانه قدرت وحزب دوم خَر به عنوان بَردِه اهلی که در موقع انتخاباب کاملا پُررنگ نشانداده میشود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی
آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت غیر قانونی است و نقض حقوق بشر بوده است
آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بوده است.
جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
تعداد شهدای غزه به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسید شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. افزایش شمار مجروحان در شصت و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۶ هزار و ۴۸۰ تن در این باره گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در حال کشتار و نسل‌کشی تمام خانواده‌ها در مدارس و محله‌های مسکونی است. که اشغالگران رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس‌ها برای خارج کردن مجروحان و شهدا جلوگیری می‌کند و مجروحان به‌دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهند. تنها در چند ساعت گذشته ۳۱۳ شهید و ۵۵۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد زیادی از جان‌باختگان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها رها هستند. شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.

وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.

اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.

آمریکا جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
اسرائیل جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
در این مدت 65 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.

به نفع آمریکا است که دست از جنایت بردارد.
به نفع رژیم صهیونیستی است که دست از جنایت بردارد.
جو بایدن ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است. نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل ثابت کرد بازیگر اصلی کشتار در غزه است.
دولت آمریکا مسئول اصلی قتل‌عام 18هزار فلسطینی است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی فرانسه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا با وتوی خود، شریک نسل‌کشی مردم غزه شد که آمریکا با وتوی قطعنامه شورای امنیت در خصوص توقف جنگ غزه، خود را شریک نسل‌کشی مردم غزه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار مسئول اصلی قتل‌عام 18هزار فلسطینی است.
کشورهای اروپایی جنایتکار مسئول اصلی قتل‌عام 18هزار فلسطینی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۳۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل بدون حمایت آمریکا نمی‌توانست در غزه نسل کشی کند.
اسرائیل بدون حمایت غرب نمی‌توانست در غزه نسل کشی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از عراق خارج شوند
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از سوریه خارج شوند
آخرین اخبار