دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در کمتر ازنیم ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قمه کشی در سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل قمه کشی را در کمتر از نیم ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهم که از اراذل و اوباش بوده علت خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان نمود، گفت: متهم اقدام به شرارت و قمه کشی وایجاد رعب و وحشت دریکی از خیابان‌های اصلی کرده بود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.