آزادی ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد استان البرز

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت خود را موظف به حل مسائل مردم می‌داند؛ هدف خدمت‌رسانی و باز کردن گره از مشکلات مردم و کشور است.

 منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جریان دور دوم سفر به استان البرز، در مراسم آزادی زندانیان، اظهار داشت: امروز با همت همکاران در مجموعه نهاد ریاست جمهوری، خیرین عزیز و همچنین اقدامات تکمیلی دستگاه قضایی، ستاد دیه، دادگستری و سازمان زندان‌ها، تعداد  ۱۶۰ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز میگردند.

 وی  تاکید کرد: دولت خود را موظف به حل مسائل مردم می‌داند لذا سفر را صرفا جهت انجام سفر در دستور کار ندارد بلکه هدف خدمت‌رسانی و باز کردن گره از مشکلات و مسائل مردم و کشور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت ظرفیت حضور مردم در مسیر خدمت رسانی را نیز فراهم می‌کند.

وی گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار، جدیت و صلابت امنیتی و انتظامی و میداندار اصلی تامین امنیت در کشور است  اگر مجاهدت و رشادت نیرو‌های انتظامی نبود، معلوم نبود چه اتفاقاتی در کشور می‌افتاد.

وی گفت: روز‌های سختی را برای رسیدن به روز‌های توفیق و تعالی مثل امروز، پشت سر گذاشتیم؛ ارزش مجاهدت‌ها در روز‌های سخت چندین برابر است.

منصوری افزود: اینکه یک افسر نیروی انتظامی جان خود را کف دستش می‌گیرد و مقابل جمعی از اغتشاشگران قرار می‌گیرد تا خدشه‌ای به کیان کشور وارد نشود؛ مجاهدتی غیر قابل ارزش گذاری است.

 منصوری در پایان ضمن قدردانی و آرزوی سلامتی برای پرسنل نیروی انتظامی گفت: به منظور پاسداشت رشادت‌های عزیزان نیروی انتظامی، از طرف خود و به نیابت از رئیس جمهور عرض خدا قوت و تشکر دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.