آزادی زندانی نیازمند البرزی

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: یکی از نیازمندان غیربزهکار ورشکسته دارای ۴۰۰ میلیون ریال محکومیت مالی با مساعدت یک فرد نیکوکار و مشارکت کمیته امداد امام(ره) و ستاد دیه آزاد شد.

رضا البرزی با اشاره به این که در استان البرز ۶۵۰ خانواده زندانی تحت حمایت این نهاد از خدمات معیشتی و حمایتی بهره‌مند هستند گفت: با واریز کمک مالی یکی از افراد نیکوکار طرف تعامل با کمیته امداد امام (ره) به حساب قرض ماندگار و هم‌افزایی کمیته امداد در قالب وام قرض‌الحسنه بلند مدت و همچنین مساعدت ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

البرزی با تقدیر از کمک‌های حامیان و خیرین به رفع امور مختلف معیشتی مددجویان افزود: در ابتدای تابستان امسال نیز با مساعدت خیران از طریق این نهاد و مساعدت مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها ۸ زندانی غیربزهکار آزاد شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به روایات اسلامی مبنی بر ثواب ۱۸ برابری قرض در مقایسه با ثواب ۱۰ برابری صدقه، گفت: در صدد هستیم در ازای مساعدت بلاعوض به نیازمندان عمده خدمات را در قالب وام قرض‌الحسنه اعطا کنیم و در این بین خیران کمک‌هایشان را به حساب قرض ماندگار واریز می‌کنند تا علاوه بر هم‌افزایی دو برابری این نهاد و حفظ کرامت خانوار‌های محروم احسان خیرین پس از عودت اقساط مجددا مشکل محروم دیگری را برطرف خواهد کرد و این چرخه انفاق همواره تا سالیان متمادی ادامه خواهد داشت و احسانی ماندگار برای فرد نیکوکار خواهد بود.

وی از خیّران دعوت کرد با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام (ره) استان البرز یا واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۷۲۹۲ بنام قرض ماندگار کمیته امداد در امور مختلف معیشتی محرومان اعم از آزادی زندانیان غیر بزهکار، ودیعه مسکن، درمان و جهیزیه خانوار‌های محروم مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.