آزادی ۶ بانوی بدهکار مالی توسط خیرین در فردیس

رئیس مرکز خدمات اجتماعی زندانیان استان البرز گفت: به همت خیرین و هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان فردیس، با جمع آوری مبلغ ۴۱۰ میلیون تومان، ۶ بانوی زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد می‌شوند.

سید حسن حسینی در حاشیه مراسم گلریزان آزادی زندانیان که به همت انجمن حمایت از زندانیان فردیس و با حضور جمعی از هنرمندان، خیران و خانواده زندانیان در این شهرستان برگزار شد، گفت: با کمک‌های خیرین در این مراسم ۶ نفر از زندانیان خانم جرائم غیرعمد و بدهکار مالی آزاد می‌شوند.
وی افزود: با کمک خیرین و پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون تومان، یکی از مددجویان مستقیما در این مراسم آزاد شد. همچنین با جمع‌آوری مبلغی معادل ۳۸۵ میلیون تومان و طی شدن مراحل اداری، تا چند روز آتی ۵ زندانی دیگر که همگی از مددجویان خانم هستند، آزاد می‌شوند.

این مقام مسؤول گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز سال تحصیلی، ۱۲۰۰ دانش‌آموز توسط انجمن حمایت از زندانیان فردیس شناسایی شدند که با حمایت خیرین بسته‌های لوازم التحریر و معیشتی تهیه شده و بین خانواده‌های زندانی توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر این که حمایت از خانواده زندانیان از طریق کمک‌های مردمی ممکن می‌شود، افزود: از همه کسانی که در طول ایام سال ما را در این امر خداپسندانه یاری می‌کنند، کمال تشکر را دارم. همچنین از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار تقاضا دارم که حمایتشان را از خانواده‌های زندانیان دریغ نکنند.

گفتنی است در این مراسم جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون، تعدادی از پیشکسوتان ورزش، خیرین و صنعتگران شهرک سیمین دشت و خانواده‌های زندانیان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.