شکست رسانه ای و فرهنگی اسرائیل پس از طوفان الاقصی عیان شد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: طوفان الاقصی، شکست فرهنگی را هم به کارنامه آمریکا و اسرائیل افزود.

حجت الاسلام عبادی در خطبه‌های این هفته بیرجند افزود: طوفان الاقصی، آمریکا و اسرائیل را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه آمریکا و اسرائیل اضافه شد.

وی گفت:شکست نظامی و امنیتی آن هم در عملیات طوفان الاقصی توسط یک گروه شبه نظامی کوچک بی نظیر بود اما مسئله فقط این نیست بلکه شکست فرهنگی و رسانه‌ای غرب و صهیونیسم بعد از آن محقق شد.

حجت الاسلام عبادی افزود: مردم در ۶۰ کشور دنیا علیه جنایت‌های اسرائیل در غزه تظاهرات کردند که این موضوع، سیطره رسانه‌ای غرب و صهیونیست را بر هم زد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این که صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها بدنبال تجاوز و تصرف خاک کشور‌های مختلف هستند افزود: با پیروی از رهبر معظم انقلاب که هوشمندانه عمل می‌کنند باید نسبت به نقشه‌های شوم اسرئیل و آمریکا آگاهی پیدا کنیم و در برابرشان همواره بایستیم.

حجت الاسلام عبادی به حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها شعار زن، زندگی، آزادی تکرار می‌کنند و از طرفی دیگر با همدستی اسرائیلی ها، کودکان و زنان را در غزه به خاک و خون می‌کشند که ما آن را محکوم می‌کنیم

وی همچنین با بیان این که آزمون انتخابات را پیشرو داریم افزود: جهاد جلوه‌های مختلفی دارد که شرکت پرشور در انتخابات جلوه‌ای دیگر از جهاد در راه خداست چرا که حضور پرشور در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود.

خطیب جمعه موقت بیرجند، شرکت در انتخابات را وظیفه همگان دانست و از احزاب مختلف هم خواست در انتخابات، مسائل مبتنی بر اخلاق را رعایت کنند و برنامه‌هایی که قرار است برای پیشرفت کشور داشته باشند طبق برنامه زمان بندی شده ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار