رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

جنایت‌های صهیونیست‌ها در تاریخ معاصر بی‌بدیل است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: جنایت‌هایی رژیم صهیونیستی در غزه در تاریخ معاصر بی‌بدیل است.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر پنج‌شنبه در جریان سفر به شهرستان بیله‌سوار مغان با اشاره به مناسبت روز دانشجو کرد: همانطور که همگان مشاهده می‌کنند جنایت‌های آمریکا تا امروز در باریکه غزه با حمایت از اسرائیل ادامه دارد و در حال نسل‌کشی است.

او افزود: اسرائیل با حمله حماس چنان شوکه شد که بلافاصله بایدن، رئیس جمهور آمریکا خودش در سرزمین‌های اشغالی حضور یافت و برای چندمین بار حمایت خود را از این رژیم اعلام کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بیان کرد: سران استکبار جهانی از جمله رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس هم به منطقه سفر کردند تا این رژیم اشغالگر صهیونیستی احساس تنهایی نکند؛ در مقابل آن ضربه بزرگ امنیتی و حیثیتی که به آن‌ها وارد شد و مقام معظم رهبری از آن به شکست جبران‌ناپذیر یاد کردند.

پورخاقان اضافه کرد: در شرایطی که سازمان‌های جاسوسی این کشور‌ها ادعای تسلط داشتند، گروهی کوچک مانند حماس در آن باریکه غزه توانست ضربه‌ای بزند که همه آن‌ها را مات و مبهوت کند و این جنایات نتیجه آن شکست است، اگرچه دستاوردی برای اشغالگران نخواهد داشت.

او عنوان کرد: به شهادت رساندن حدود ۱۶ هزار نفر که تعداد زیادی از آن‌ها آن‌ها کودک هستند، چه دستاورد و موفقیت نظامی دارد؟ تا امروز اسرائیل هیچ دستاوردی جز نابود کردن زیرساخت‌های باریکه غزه و مردم مظلومی که آنجا در محاصره هستند، نداشت و این پیروزی برای جبهه مقاومت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.