استاندار سیستان و بلوچستان:

بهره‌گیری از مزیت‌های دریا و اقتصاد دریا عامل اشتغال، توسعه و ثروت است

کرمی گفت: بهره‌گیری از مزیت‌های دریا و اقتصاد دریا عامل ایجاد اشتغال، توسعه و ثروت می‌شود.

 محمد کرمی در جلسه سرمایه گذاری ماهان در منطقه گوردیم گفت: با عنایت الهی و همت، پشتکار و اراده قوی که وجود دارد امید است روز به روز شاهد رشد و شکوفایی منطقه در عرصه‌های شیلات، گردشگری و کشاورزی باشیم.

وی افزود: استعداد‌های خوبی در چابهار وجود دارد و شرایط بسیار خوبی مهیا است که دریا یکی از آن‌ها به شمار می‌رود، دسترسی این منطقه به تمام اقیانوس‌های زمین و ساحل بکر ظرفیت بی‌نظیری است که باید از آن استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: چابهار آب و هوای بسیار مناسب با ساحل مستعد باغداری و کشاورزی دارد از سوی دیگر بارندگی‌های بالا دست می‌تواند آب شیرین منطقه را فراهم کند که لازمه نگهداری آن ساخت سد و انجام اقدامات آبخیزداری است، باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و در مهار آب‌ها تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: باید از موقعیت اقتصاد دریا که از تاکیدات مقام معظم رهبری است به خوبی استفاده کرد بهره‌گیری از مزیت‌های دریا و اقتصاد دریا عامل ایجاد اشتغال، توسعه و ثروت می‌شود.

کرمی گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیر کشاورزی سیستان و بلوچستان و توسعه نخلستان‌ها، باغ‌های موز، بخش شیلات و اقتصاد دریا با هزاران گونه دریایی مانند مرجان‌ها، صدف‌ها، جلبک‌ها، ماهی‌ها و میگو این‌ها همه ثروت‌های خدادادی هستند.

وی تاکید کرد: دریا نعمتی است که باید همه مجموعه‌های کشور و استان‌هایی که به آن دسترسی دارند به نحو احسنت از این ظرفیت استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار