معاون استاندار خراسان رضوی:

دانشجویان برای مشارکت پرشور در انتخابات نقش آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه باید برای مشارکت پرشور و گزینش افراد اصلح در انتخابات نقش آفرینی کنند.

سیدهادی طباطبایی یکشنبه در نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سبزوار گفت: مشارکت پرشور و انتخاب اصلح از موارد مهم در انتخابات است که دانشجویان در تحقق آن نقش اساسی دارند.

وی اظهار داشت: جامعه به کلام و نگاه دانشجویان توجه ویژه‌ای دارد لذا این قشر باید تکلیف و وظیفه خود در عرصه انتخابات را به نحو احسن انجام دهد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: خودباوری و اعتماد به نفس یکی از این دستاورد‌ها بوده است و جمهوری اسلامی احیاگر تمدن بزرگ اسلامی به شمار می‌رود.

طباطبایی افزود: برای نمونه امروز جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی و پیوند‌های مختلف کلیه، مغز استخوان، نخاع، جراحی قلب و ساخت داروی ایدز در ردیف کشور‌های سرآمد جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین این دستاورد‌های پزشکی که در داخل کشور توسط متخصصان و فرزندان این مرز و بوم انجام می‌شود در کنار دیگر موفقیت‌های علمی ضرورت دارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: جوانان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی به قله‌های علم دست یافته اند و دستیابی به رشد علمی معادل ۱۱ برابر میانگین جهانی یکی از این موارد است.



طباطبایی افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی، دروغ پراکنی و هجمه رسانه‌ای تلاش می‌کند جلو پیشرفت‌های علمی جوانان ما را که مرهون خون شهداست بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از حربه‌های دشمن دلسرد کردن مردم و ترسیم آینده تاریک است، آن‌ها از ماه‌های گذشته برای رقم زدن صحنه سرد و بی رونق در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات خود را به میدان آورده اند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: به طور یقین حضور پرشور و معنادار مردم در عرصه انتخابات باز هم دشمن را در ناکام خواهد گذاشت.

حدود ۲۵ هزار دانشجو در بیش از ۱۰ واحد دانشگاهی و آموزش عالی سبزوار تحصیل می‌کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار