اولین نشست هم اندیشی معاونان سیاسی البرز/ آغاز تمهیدات انتخابات ۱۴۰۲

نشست هم اندیشی معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تابعه استان با حضور معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد.

 

نشست هم اندیشی معاونین سیاسی شهرستان های تابعه استان به ریاست مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی مدیران ستادی استانداری برگزار شد.

ولی پوری گفت: این نشست ها به صورت دوره ای در مناطق دیگر استان تداوم خواهد داشت، مشکلات و مسائل شهرستان ها احصا و مرتفع می شود.

او افزود: با توجه به اینکه ماموریت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و دارای تنوع و پیچیدگی است از این رو ضرورت دارد به صورت دوره ای در خصوص بخش‌های مختلف و متعدد وظایف این حوزه با معاونان سیاسی گفت و گو و هم اندیشی شود.

معاون استاندار البرز گفت: با توجه به اعلام رسمی شروع به کار مراحل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فرمانداران و معاونان سیاسی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او می‌گوید: در این نشست های هم‌افزایی و هم‌اندیشی در بحث های مختلف و تجربیاتی که معاونان دارند در اینجا به اشتراک گذاشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.