استاندار بوشهر:

ظرفیت‌های مردمی در توسعه استان بوشهر استفاده می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح شهریاران گفت: ظرفیت‌های مردمی در توسعه استان بوشهر استفاده می‌شود.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای هدایت عملیات شهریاران با اشاره به اهمیت اجرای طرح شهریاران اظهار کرد: در این طرح، قرار است گفتمان سازی مردمی‌سازی حل مسائل کشور، الگونمایی از اقدامات مردمی سازی انجام شده در قبل و در حال انجام با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و همچنین دریافت ایده‌های مردمی سازی برای حل مسائل کشور انجام و از برگزیدگان هر بخش در رویداد‌های استانی و ملی تقدیر و حمایت شود.

استاندار بوشهر در این جلسه ضمن دعوت مردم و گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و حلقه‌های میانی برای شرکت در این طرح، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با ثبت اقدامات و ایده‌های خود که در حوزه مردمی سازی داشته در این طرح شرکت کنند.

وی ضمن برشمردن اهمیت و نقش مردم در جنگ هشت ساله بر لزوم استفاده از ظرفیت مردم در جنگ اقتصادی باتوجه به اینکه خود مردم در این جنگ هدف هستند، تاکید کرد.

محمدی زاده بیان کرد: اجرای این طرح باعث تبدیل تهدید به فرصت خواهد شد و در پیشرفت و توسعه استان بسیار موثر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با ظرفیت طرح شهریاران می‌توان از ایده‌های مردمی که باعث حل مسائل خصوصا مسائل خرد می‌شود متمرکز شد که باعث ایجاد امید آفرینی بین مردم خواهد شد.

روح اله اسماعیلی دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت و دبیر شورای هدایت عملیات شهریاران نیز در این نشست گفت: در این طرح، مردم عزیز و گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی و مسئولین، اگر ایده‌ای برای حل مشکلات دارند و یا تا کنون اقدامی برای حل مسئله و مشکل مردم انجام دادند با مراجعه به سایت شهریاران (shahriaran.ir) اقدام و یا ایده خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.