استاندار بوشهر:

تقویت تولید بومی از اولویت های اساسی استان بوشهر است

استاندار بوشهر گفت: تقویت تولید بومی از اولویت های اساسی استان در سال جاری است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می بریم.

احمد محمدی زاده روز شنبه در بازدید از کارخانجات تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: بازاریابی محصولات تولیدی استان بویژه بازار خارجی تولیدات، در دستور کار قرار دارد و سازمان توسعه تجارت و وزارتخانه‌های خارجه و امور اقتصاد و دارایی و سایر متولیان امور نیز در این زمینه کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان بومی باید برای رقابت با نمونه خارجی یا داخلی، کیفیت تولیدات خود را بالاتر ببرند و در غیر این‌صورت، ممکن است بازار را از دست بدهند.

استاندار بوشهر گفت: استفاده از دانش و فناوری روز در ارتقای سطح کیفی تولیدات کمک شایانی می‌کند.

وی اضافه کرد: حجم کالا‌های صادراتی از استان بوشهر باید نسبت به سنوات گذشته افزایش یابد و به ویژه در حوزه کشاورزی، تلاش زیادی برای رشد صادرات انجام شده است.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی تولیدات بومی گفت: تقویت تولید بومی از اولویت‌های اساسی استان در سال جاری است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان استان، علاوه بر رونق اقتصادی و کاهش قیمت ها، در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود معیشت خانوار‌ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

استاندار بوشهر یادآورشد: سرکشی از این واحد‌های تولیدی در راستای شناخت مشکلات و دغدغه‌های حوزه تولید و رفع موانع پیشروست که امیدوارم این روند تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.