رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

بسیج نقطه دقیق مردم سالاری دینی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ، بسیج را نقطه دقیق مردم سالاری دینی دانست.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز پنجشنبه نهم آذر در مراسم پایانی سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه نینوا گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان گفت: بسیج تشکیلاتی است که هم نقش پیش روندگی دارد و هم نقش پیش برندگی و ما وظیفه داریم در همه زمینه‌ها بستر را برای مردم سالاری اسلامی فراهم کنیم.

او با بیان اینکه رسالت بسیج کمک به تحقق دولت اسلامی است افزود: برای تحقق این امر باید همه اقشار سازماندهی شده و وارد میدان شوند و همه تخصص‌ها در تحقق این مهم مشارکت کنند.

وی بسیج را نقطه دقیق مردم سالاری دینی دانست و گفت: این نهاد مردمی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، تشکیلات جمهوری اسلامی است.

او افزود: هنر امام راحل این بود که توانست نهاد مردمی را برای دفاع مردم شکل دهد و ما به واسطه این دفاع مردمی توانستیم هشت سال دفاع را پشت سر گذاشته و یک وجب از خاک کشورمان به دشمنان ندهیم.


سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا هم در آئین سیزدهمین جشنواره استانی مالک‌اشتر سپاه نینوا گلستان با اشاره به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، اظهار کرد: با این سند جهشی در فعالیت‌های بسیج به ویژه بسیج محلات شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه با تمام اتفاق‌هایی که رخ داده هنوز نسبت به پایگاه تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم، افزود: در این راستا باید تلاشمان را بیشتر کنیم و گام‌های بلندتری برداریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است، گفت: طبق آخرین آمار تا کنون ۶۵ هزار متر مربع کار عمرانی توسط بسیج و سپاه در گلستان اجرایی شد که این اتفاق بی بدیل بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون به اندازه ۳۰ تا ۴۰ سال اعتبار استان پروژه در حال اجرا داریم، یادآور شد: با ورودی که بسیج در حوزه درمان و سلامت داشته تا کنون توانسته اتفاق‌های خوبی را رقم بزند و به مساحت ۲۰ هزار متر مراکز درمانی در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.