پوشش هزار و ۳۴۹ دقیقه اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور از صدا وسیمای گلستان

صدا و سیمای گلستان هزار و ۳۴۹ دقیقه از برنامه‌های خود را به نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که برای اولین بار در استان گلستان برگزار شد اختصاص داد.

نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور برای اولین بار در استان گلستان شهرستان بندترکمن برگزار شد و صدا و سیمای گلستان در این مدت هزار و ۳۴۹دقیقه از برنامه‌های خود را به این اجلاسیه که با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد اختصاص داد.

هدف از برگزاری این اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی فرهنگ مقاومت و ایثار زنان کشور است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران هفت هزار شهیده زن است که از این تعداد ۹۰۰ شهیده اهل سنت هستند و استان گلستان دارای ۳۸ شهیده است که ۲۴ نفر آن‌ها اهل سنت و ۱۴ نفر اهل تشیع هستند.

نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در سالن ورزشی امام رضا (ع) بندرترکمن و مرجان ناز قلیچی از شهدای حادثه منا، فرماندار بندرترکمن و سومین فرماندار زن جمهوری اسلامی ایران به عنوان شهیده شاخص زن در این اجلاسیه معرفی شد.

این برنامه به همت معاونت‌های مختلف صدا و سیمای استان گلستان بصورت زنده از شبکه‌های استانی و شبکه‌های سراسری از جمله شبکه‌های خبر، خبر۲، ارتباط زنده با برنامه سلام خبرنگار... انعکاس داده شد. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
گلستان پر شده از مهاجر سنی
آخرین اخبار