راه حل مشکلات کشور، مکتب شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: راه حل مشکلات کشور، مکتب شهید سلیمانی است.

سردار علی ملک شاهکوهی، شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبر سیمای استان گفت: اولین و مهمترین ویژگی شهید سلیمانی، ولایتمداری راستین است.

وی ادامه داد: اخلاص واقعی، ویژگی دیگری است که در مکتب او وجود دارد.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه شهید سلیمانی، با مردم، مرد میدان و در مسائل مهم کشور صریح بود، خاطرنشان کرد: رستاخیزی که اقشار مختلف مردم در مراسم بدرقه پیکر این شهید والامقام به پا کردند، گویای تعلق خاطر عمیق به او و راه و منشش بود.

وی همچنین به نقش شهید سلیمانی در تامین امنیت کشور در دوران فرماندهی سپاه قدس اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی سپاه قدس، رصد و کنترل گروه‌های مسلح و اشرار در خارج از کشور، جهت تامین امنیت داخلی، است و شهید سلیمانی به خوبی این ماموریت را اجرا کرد.

وی اضافه کرد: خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در خارج از کشور، بوجود آوردن نهضت‌های آزادیخواه در دنیا و جبهه‌های مقاومت در جهان اسلام و از همه مهمتر تقویت وحدت گروه‌های اسلامی، از خدمات دیگر شهید سلیمانی در مدت فرماندهی سپاه قدس بود.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: پس از اتمام جنگ تحمیلی، مرز‌های جنوب شرق کشور، به سبب تحرکاتی از سوی ضد انقلاب و اشرار مسلح، و البته با پشتیبانی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نا امن شده بود و سردار سلیمانی در راس فرماندهی لشکر کرمان، این عناصر را به بیرون از مرز‌ها راند و امنیت منطقه را تا حد بسیاری بازگرداند.

وی همچنین افزود: در دوران دفاع مقدس نیز، لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به فرماندهی شهید سلیمانی، کارنامه درخشانی ازجمله؛ فتح خرمشهر، فتح فاو و آزادسازی مهران دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار