ظرفیت گاز استان اردبیل به ۲۵ میلیون متر مکعب می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اجرای خط دوم انتقال گاز، ظرفیت گاز استان به ۲۵ میلیون متر مکعب می‌رسد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی احداث خط انتقال هشت اینچ گاز به واحد آهن و فولاد الماس آرتاویل در اردبیل، گفت: برای تأمین نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌ها به گاز، پروژه خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این خط انتقال تصریح کرد: اجرای واحدهای اثربخش در استان اردبیل موجب کاهش بیکاری و ارتقای وضعیت اقتصادی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه اولویت تأمین خوراک این صنعت، گاز است، گفت: با اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌های در حال اجرا به گاز، تأمین می‌شود.

میرجعفریان در ادامه افزود: در حال حاضر ظرفیت گاز استان اردبیل ۱۱ میلیون متر مکعب است که با اجرای خط دوم انتقال گاز از مسیر چلوند به اردبیل، این میزان به ۲۵ میلیون متر مکعب می‌رسد.

او با بیان اینکه در زمینه تأمین زمین و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل مشکلی نداریم، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها اقدامات مربوط به سرمایه‌گذاری نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.