افشاگری فرمانده صهیونیست از ضعف ارتش اشغالگر

فرمانده تیپ ذخیره رژیم صهیونیستی فاش کرد اسرای این رژیم از مناطقی خارج می‌شوند که ارتش ادعا می‌کرد آن را کنترل می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از اسحاق بریک سرلشکر ذخیره ارتش اشغالگر، نوشتند: جنبش حماس در حال بیرون آوردن اسرا از مکان‌هایی است که قرار بود ارتش در شمال نوار غزه کنترل کند.

بریک تاکید کرد که  ارتش صهیونیستی بسیار از دستیابی به اهداف خود در غزه فاصله دارد و حماس هنوز ده‌ها هزار نیرو دارد در حالی که ارتش اشغالگر پس از این جنگ نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی توانایی «مقابله همزمان با چند عرصه» را ندارد، خاطرنشان کرد: «نیرو‌های هوایی امروز در جنگ‌ها پیروز نمی‌شوند و نیروی هوایی اسرائیل حتی یک موشک را متوقف نمی‌کند».

بریک خاطرنشان کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نمی‌خواهد در جنوب غزه شاهد تلفات غیرنظامیان باشد و اگر با خاک یکسان کردن منازل ممنوع شود، سربازان ما بدون پشتیبانی هوایی و توپخانه وارد می‌شوند و تلفات بیشتری خواهیم داشت.

او در خصوص رویارویی مقاومت اسلامی در لبنان و اشغالگران در شمال اراضی اشغالی گفت: این یک معجزه بود که در همان زمان جنگ شروع نشد و نیروی رضوان در آن روز وارد نشد.  

وی افزود که در همان زمان، تیپ رضوان حزب‌الله می‌توانست تمام زیرساخت‌ها را نابود کند و سپس رژیم صهیونیستی ناپدید می‌شد.

بریک گفت که «اسرائیل» در ۲۰ سال گذشته خود را برای جنگ منطقه‌ای آماده نکرده بود و «زمانی که هزاران موشک از یمن به آن رسید، دیگر توانایی متوقف کردن آن‌ها وجود نداشت».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار