اختصاص هفت کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری به پژوهشگران اصفهان

رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: هفت کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری به پژوهشگران اصفهان اختصاص یافت

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم تکریم و بزرگداشت دانشمندان و محققان پر استناد استان اصفهان گفت: در راستای حمایت از پژوهشگران هفت کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری به هفت گروه و موضوع پژوهشی و تحقیقاتی در استان اصفهان اختصاص داد.

 حسین ربانی افزود: در راستای ارتقای علمی استان، سعی کرده ایم متخصصان و محققان مختلف را با ایجاد شبکه‌ها به یکدیگر نزدیک کنیم تا استان و کشور از نتایج کار مشترک آن‌ها بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: اگرچه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در استان موجود است، اما برخی از وجود این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها بی‌اطلاعند لذا باید با ایجاد پیوند مناسب بین آن‌ها برای ارتقای آن‌ها تلاش کرد.

رییس بنیاد نخبگان اصفهان  با بیان اینکه توسعه کشور در گروی ارتقای علم و فناوری است، اظهار کرد: مرجعیت علمی از دیگر موارد با اهمیت به شمار می‌رود که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

در این مراسم تفاهم نامه‌ای بین روسای هشت دانشگاه استان شامل علوم پزشکی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و همچنین بنیاد نخبگان استان با هدف هم افزایی و افزایش فعالیت‌های میان رشته‌ای به امضا رسید.

همچنین هفت کمک هزینه ١٠ هزار دلاری به همین تعداد گروه و موضوع پژوهشی و تحقیقاتی در استان اصفهان از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری اختصاص یافت.

در این مراسم از ۹۰ پژوهشگر و محقق پر استناد و مطرح استان در موضوعات مختلف تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار