نخبگان دارای دستاورد علمی مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: افراد برتر در جشنواره دستاورد‌ها مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در آئین افتتاحیه دومین جشنواره دستاورد گفت: فلسفه تاسیس بنیاد نخبگان شناسایی استعداد‌های برتر کشور و همچین کمک به رشد، حمایت از آن‌ها و استفاده صحیح و قرار گرفتن آنهه در جایگاه صحیح است.

حسین ربانی  افزود: وظایف این بنیاد با بحث مهاجرت قرین است و باید نگاهی به این موضوع نیز داشت تا ارزیابی عملکرد انجام شود.


رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره دستاورد گفت:  برنامه‌های مختلفی برای گرفتن تسهیلات توسط نخبگان وجود دارد و افراد آن‌ها را دریافت کرده و استفاده می‌کنند.


او افزود: مقرر شد تا افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، یک بار در هر سال دور هم جمع شوند و اقداماتی که با این تسهیلات انجام داده‌اند را شرح داده و دستاورد‌های خود را ارائه کنند.


ربانی ادامه داد: از طرفی از استادان  برای داوری دستاورد‌ها و نیز ایجاد رقابت در کار‌های فردی و گروهی دعوت می‌شوند و پس از اعلام آثار برتر، افراد مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.


او با اشاره به برگزاری رویداد مصطفی (ص) تصریح کرد: امسال این گردهمایی در حاشیه جایزه بزرگ مصطفی (ص) برگزار شد تا از این فرصت برای آشنایی بازدیدکنندگان با دستاورد‌ها و همچنین حضور نخبگان در برنامه‌های این رویداد استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.