مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام خبر داد

ساخت بیش از ۳۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال بیش از ۳۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان ساخته می‌شود.

فرزاد زینی وند مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی مورد نیاز مددجویان استان بیش از ۳۷۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض در نظر گرفته شده و مابقی آن از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

وی  کرد: کار ساخت این واحد‌ها با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و خیرین سخاوتمند آغاز شده و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان عزیز واگذار می‌شود.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام گفت: در زمینه ساخت مسکن برای مناطق روستائی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این آمادگی وجود دارد که همه مددجویان بالای ۲ نفر جمعیت خانوار فاقد مسکن و دارای زمین همکاری لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: مددجویان دارای این شرایط می‌توانند به ادارات کمیته امداد استان و شهرستان‌های تابعه برای بهره مندی از تسهیلات مربوطه مراجعه کنند.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام مطرح کرد: ۹۰۰ فقره لوله کشی گاز منازل محرومان و نیازمندان نیز از دیگر خدمات انجام گرفته برای مددجویان کمیته امداد استان است.

زینی وند تعمیرات کلی و جزئی مسکن، ساخت حمام و سرویس‌های بهداشتی را از دیگر خدمات عمرانی کمیته امداد استان برای نیازمندان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.