مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر خبر داد

تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۳ استان کشور

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از تشکیل ۲۳ مجمع خیرین یاریگران زندگی در سطح استان‌های کشور خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خیر در کشور عضو این مجامع هستند.

 جلسه عمومی و انتخابات هیات امناء و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان ایلام روز سه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر، در این نشست از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۲ استان کشور خبر داد و اظهار کرد: امروز در استان ایلام، بیست و سومین مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل خواهد شد.

 فرزین رحیم نظری با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کمک به معتادین در راستای بازگشت به جامعه و ترک اعتیاد جذب شده اند، گفت: با کمک این خیرین بیش از سه هزار شغل برای اشتغالزایی معتادین ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از حدود ۱۸ ماه گذشته تاکنون بالغ بر سه هزار میلیارد ریال از خیرین جذب اعتبار صورت گرفته است، گفت: در این راستا نیز حدود ۲ هزار میلیارد ریال نیز در حوزه زمین و کمک‌های غیرنقدی از سوی خیرین به مجمع یاریگران زندگی اهدا شده است.

برچسب ها: خیرین ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.