به‌کارگیری اتباع غیرمجاز باعث پلمب ۸۸ واحد صنفی در زاهدان شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان از پلمب ۸۸ واحد صنفی متخلف دارای اتباع خارجی در زاهدان خبر داد.

سرگرد معین شیخی برخورد با اتباع خارجه که به صورت غیرقانونی در واحد‌های صنفی به عنوان متصدی و دستیار یا به عنوان شاگرد و ... فعالیت داشته، را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویانی که علاوه بر امنیت اقتصادی، اشتغال جوانان استان را نیز به مخاطره می‌اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران به همراه عوامل سازمان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت شهرستان زاهدان از مراکزی که به صورت غیرقانونی، دارای اتباع خارجه اقدام به انجام فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان زاهدان فعالیت داشته‌اند، بازدید کردند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح در نتیجه ۸۸ واحد به دلیل به‌کارگیری اتباع خارجه توسط نماینده مرجع قضایی پلمب شد و همچنین ۲۸۸ واحد دیگر نیز اخطار پلمب دریافت کردند. متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شیخی با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
تمومشون رو اخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
گرچه خیلی دیر اقدام کردید ولی ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
آفرین
آخرین اخبار