۲۱۸ مورد ابزار آلات ساختمانی در مهاباد توقیف شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مهاباد گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، امسال ۲۱۸ مورد ابزار آلات ساختمانی در این شهرستان توقیف شده است.

مصطفی محمدنژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مهاباد با اشاره به توقیف ماشین آلات واحد‌های متخلف گفت: امسال ۲۱۸ مورد ابزارآلات ساخت و ساز شامل ۳۱ مورد جرثقیل، ۹ بیل مکانیکی، سه دستگاه پمپ بتن، ۱۲ دستگاه کمپرسی و ۶ دستگاه میکسر توقیف شده است.

وی همچنین به جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و فعالیت دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین که بدون مجوزات لازم اقدام به خاکبرداری و پی کنی کنند، جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد تصریح کرد: ملاک اداره پیشگیری اخذ مجوز قانونی؛ گواهی عدم خلافی و پایانکار ساختمانی از شهرداری است در غیر این صورت با سود جویان، زمین خواران و حتی کسانی که اقدام به اخاذی و یا در قالب پیمانکاری بخواهند قانون را دور بزنند و برخلاف ضوابط شهرسازی عمل نمایند مقابله خواهیم کرد.

به گفته معاون شهرسازی و معماری شهرداری مهاباد، ۱۳۲ ساختمان سطح شهر با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ تخریبی اعلام شده و اجرای حکم آن‌ها در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.