پیگیری مشکلات ساکنان روستای شهید آباد در رسانه ملی

مدیرکل صداوسیمای فارس با سفر به شهرستان خرم بید و حضور در روستای شهیدآباد این شهرستان از مادر ۴ شهید عیادت کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با مادر ۴ شهید روستای شهید آباد گفت: مستندی از شهیدان این روستا در حال تدوین است و بی تردید اثری فاخر و ماندگار خواهد بود.

پهلوانیان در بدو ورود به روستای شهیدآباد با حضور در گلزار شهدای این روستا، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ ۴۶ شهید روستای شهیدآباد ادای احترام و برای این اسوه‌های شجاعت و استقامت و حماسه سازان ایثار و شهادت علو درجات را مسئلت کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با مادر شهیدان عین اله، محمدشفیع، هدایت اله و نورالدین اکبری گفت: تصویربرداری ساخت مستند روستای شهید آباد انجام شده و در حال تدوین است و بخشی از حوزه فرهنگی و تاریخی روستای شهید آباد در این مستند دیده شده است و این مستند بعنوان اثری فاخر و ماندگار از شبکه‌های استانی و ملی پخش خواهد شد.

پهلوانیان افزود: دومین کنگره سرداران و شهدای استان فارس سال آینده برگزار می‌شود و در آستانه برگزاری این کنگره فرصت مغتنمی است تا ساخت یک سریال یا یک فیلم از شهدای این روستا بررسی شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس همچنین در منزل شهیدان اکبری با اعضای شورای روستای شهیدآباد دیدار کرد و گلایه‌های آن‌ها در خصوص مشکلات این روستا از جمله نبود المان ورودی، زیرگذر و بلوار، مشکلات آب و اشتغال را از نزدیک شنید و بر پیگیری مشکلات ساکنان این روستا از طریق رسانه ملی تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با حضور در منزل پدر شهید عبدالحمید اکبری با بهزاد اکبری رزمنده دوران دفاع مقدس و پدر شهید عبدالمحمد اکبری دیدار و گفتگو کرد.

روستای شهیدآباد با تقدیم ۴۶ شهید در دوران دفاع مقدس، بیشترین تعداد شهید را نسبت به جمعیت خود در کشور دارد.

هرساله یادواره ۴۶ شهید روستای شهیدآباد در سالروز گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر در سطح ملی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار