اماکن متروکه حاشیه شهر خرم آباد تخریب شد

شهردار خرم آباد گفت: تعداد ۲۶ واحد از اماکن متروکه محله حاشیه‌ای گل سفید خرم آباد با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تخریب شد.

داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: اماکن متروکه حاشیه شهر خرم آباد بخصوص اماکن متروکه مجهول المالک به محلی برای برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مصرف و توزیع موادمخدر تبدیل شده بود.

وی افزود: شهرداری خرم آباد مستند به تکالیف قانونی در راستای کیفیت بخشی به زیست شهری و امنیت محلات حاشیه‌ای مستند به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به شناسایی این املاک اقدام کرد.

شهردار خرم آباد با اشاره به شناسایی ۲۶ ملک در منطقه گل سفید خرم آباد عنوان کرد: پس از اخذ دستورات مقام قضایی و برگزاری جلسات مکرر با استانداری، فرمانداری و نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و هماهنگی‌های لازم در فاز نخست تخریب این اماکن در محله گل سفید در دستور کار قرار گرفت.

بارانی بیرانوند بیان کرد: اراضی حاصل از این تخریب‌ها با توجه به کاربری فضای سبز این محله به فضای سبز شهری اختصاص خواهند یافت.

وی عنوان کرد: به مالکانی که منع قانونی برای نوسازی و بازآفرینی ندارند و املاک خود را متروکه باقی گذاشته اند، هشدار می‌دهیم نسبت به نوسازی اقدام در غیر اینصورت مستند به مواد قانونی اقدامات لازم در خصوص تخریب و ساماندهی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

شهردار خرم آباد افزود: فاز دوم این طرح نیز در محله اسدآبادی اقداماتی برای پاکسازی و ساماندهی اماکن متروکه این محله صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.