ضارب محیط بان اردستانی دستگیر شد

سرپرست دادگاه عمومی و انقلاب بخش زواره گفت: فرد ضاربی که با خودرو مامور اداره حفاظت محیط زیست اردستان را زیرگرفته بود، به دادگاه احضار شد.

سرپرست دادگاه عمومی و انقلاب بخش زواره گفت: ضارب محیط‌بان مجروح اداره محیط زیست اردستان برای رسیدگی به اتهامات وارده به دادگاه بخش زواره فرا خوانده شد و پس از تفهیم اتهام به زندان نائین منتقل شد.

علی نهادی افزود: موضوع ضارب محیط‌بان مجروح اداره محیط زیست اردستان به صورت ویژه در دستور کار دادگاه بخش زواره قرار گرفته، پرونده بصورت ویژه رسیدگی و حکم لازم صادر خواهد شد.


او گفت: برخورد دستگاه قضایی با افرادی که جان و مال دیگران را بی مهابا فدای خواسته‌های شخصی خویش می‌کنند قاطع خواهد بود.
نهادی اظهارکرد: دستگاه قضا با قاطعیت تمام از حقوق عامه دفاع می‌کند و در همین جا هشدار می‌دهیم که برخورد با افراد متجری، سخت و بدون اغماض و مسامحه خواهد بود.


سرپرست دادگاه عمومی و انقلاب بخش زواره افزود: کار دادگاه و دستگاه قضایی شتاب زده نیست و مطمئن هستیم لطمه‌های روحی وارده به جامعه و خانواده محیط بان مصدوم با صدور حکم قاطع و بازدارنده جبران خواهد شد.


ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) در روستای رشیدآباد منطقه سفلی زواره در منطقه حفاظت شده کهیاز پس از شنیدن شدن صدای گلوله و پس از آنکه یک روز و نیم محیط بانان در تعقیب و گریز شکارچیان بودند، متخلفان حین فرار با سرعت بسیار زیاد و به قصد جان محیط‌بانان ماشین را به سمت آن‌ها حرکت می‌دهند، یکی از محیط‌بانان دچار سانحه شدید می‌شود.


این محیط بان از ناحیه هر دو استخوان لگن دچار شکستگی و از ناحیه کمر، سر، گردن، پای چپ به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده، اکنون وی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان تحت درمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.