زنجان،

ضارب متواری محیط بان زنجانی دستگیر و بازداشت شد

متهمین ضرب و شتم محیط بان جعفر شیر افکن دستگیر و با حکم مقامات قضایی شهرستان ماهنشان ضارب اصلی بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی حفاظت از محیط زیست استان ،مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان از دستگیری متهمین ضرب و شتم محیط بان جعفر شیر افکن که در روز عید قربان در منطقه حفاظت شده انگوران وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند خبر داد.

باقری گفت: محیط بان جعفر شیر افکن درحین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده انگوران توسط متخلفین که اقدام به شکارغیر مجاز یک قطعه کبک نموده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و هرسه متخلف متواری شده بودند.

وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق حکم جلب متخلفین از سوی مقام قضایی شهرستان صادر و با پیگیری یگان حفاظت شهرستان ماهنشان و تلاش مقامات قضایی شهرستان خوشبختانه متخلفین دستگیر و ضارب اصلی بازداشت شد.

این مسئول ادامه داد:پرونده دو متخلف دیگر نیز به سبب معاونت در شکار غیر مجاز از سوی مقامات قضایی شهرستان در دست بررسی و بزودی اعمال قانون خواهند شد.

باقری اضافه کرد: متخلفین علاوه بر شکار غیر مجاز از دستور ضابط قضایی تمرد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند که پس از دستگیری یکی از متخلفین جرم ضرب و شتم محیط بان را پذیرفته و دو فرد دیگر منکر مشارکت در ضرب و شتم شده اند که در دست بررسی قرار دارد .

وی از مقامات قضایی شهرستان و یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ماهنشان به سبب دستگیری متخلفین تشکر کرد و خواستار برخورد قاطع با متخلفین شدند.



انتهای پیام/ش
برچسب ها: ضارب ، محیط بان ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.