نمایش قدرت پایگاه هوانیروز در جنوب شرق کشور:

حرکت‌های جهادی در نیروهای رزمی و هوانیروز رخ داده است

سرلشکر باقری در جریان حضور در پایگاه هوانیروز کرمان گفت: میزان آمادگی هوانیروز کرمان در سال‌های اخیر فوق العاده افزایش داشته که نشان از حرکت جهادی در نیروی رزمی و هوانیروز قهرمان است.

سرلشکر باقری در بازدید از توان رزمی و بازدارندگی بالگرد‌های پایگاه سوم هوانیروز کرمانگفت: گزارش تیم‌های پیشرو حاکی از این است که میزان آمادگی این پایگاه در سال‌های اخیر و به ویژه ۲ سال گذشته   فوق العاده افزایش داشته است  و این موضوع نشان از حرکت جهادی در نیروی رزمی و هوانیروز قهرمان است.

وی بیان کرد: هوانیروز کرمان، جزو قوی‌ترین‌های یگان‌های نیروهای مسلح کشور است و با بالگردهای مناسب و آماده در پشتیبانی رزمی از نیروها عمل می‌کند.

 امیر سرتیپ ستاد یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز کشور  نیز در این بازدید گفت: تمام بالگرد‌های هوانیروز ارتش امروز به سامانه‌های دید در شب و موشکی مجهز شده اند.  

وی افزود: به همت مهندسان داخلی، تعداد ۱۰ فروند بالگرد رزمی تهاجمی هوانیروز در کرمان به روزرسانی شده است  و به چرخه هوانیروز پیوستند.

فرمانده هوانیروز کشور با اشاره به اینکه تولید قطعات و همچنین به روز شدن این بالگرد‌ها به همت متخصصان داخلی و صنعت دفاعی کشور طراحی و ساخته شده است، بیان داشت: امروز علاوه بر باز آماد و به نمایش درآمدن قدرت بالگردی هوانیروز در منطقه جنوب شرق، تعداد ۱۰ فروند بالگرد تهاجمی و ترابری این پایگاه طی امسال به همت متخصصان داخلی هوانیروز به روز شده است.

امیر سرتیپ قربانی بیان کرد: امروز بالگرد‌های هوانیروز علاوه بر ماموریت‌های ذاتی مبنی بر تامین امنیت و دفاع از مرز‌های کشور در حوزه مردم یاری و اورژانس هوایی  و همچنین در حوزه انتخابات و حوادث غیرمترقبه نیز حضور موثر دارند و این حضور نشان از قدرت و توانمندی خلبانان پیشکسوت و جوان هوانیروز دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: قدرت بازدارنگی هوانیروز، پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان خواهد بود.

فرمانده هوانیروز کشور مهارت آموزی خلبانان را یکی از مولفه‌های قدرت هوانیروز عنوان و تاکید کرد: امروز در کنار خلبانان پیشکسوت و مجرب، خلبانان جوان را آموزش نهایی داده ایم که در کنار با تجربه‌ها به ماموریت ذاتی خود که همان افزایش توانمندی و قدرت بالگردی است، دست یابند.

درختی که شهید سلیمانی غرس کرد امروز ثمره آن را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم‌

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به  مجموعه گزارشات احصا شده بیان کرد: این گزارشات بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد و از همه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار