هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا شکسته شده است

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا شکسته شده و دیگر هیچ کشوری از آنها حساب نمی‌برد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسه هم‌اندیشی شورای رسانه استان کرمان با بیان اینکه دنیا تشنه حقایق و واقعیات است که استکبار جهانی آن را سانسور می‌کند، اظهار داشت: امروز افتخارات بزرگی را توسط جبهه مقاومت شاهد هستیم و رسانه‌ها در تبیین این اقتدار و عظمت و مظلومیت مردم غزه نقش مهمی به عهده دارند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ابتدا با اشاره به نقش حاج قاسم در امنیت منطقه، افزود: کرمان نماد مقاومت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و همیشه در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه در مقطع تاریخی حساسی قرار داریم و همه وظیفه داریم راه شهدا را برویم؛ ادامه داد: فضای حاکم بر منطقه یک فضای پرالتهاب است؛ از طرفی شاهد ایثار و جهاد و شهادت مجاهدان و مردم فلسطین و از طرفی شاهد کشتار و تجاوز بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی هستیم که دل هر انسانی، با دیدن این صحنه‌های وحشتناک به درد می‌آید.

سرتیپ گلفام با اشاره به اینکه نظام سلطه تمام هم و غم خود را گذاشته تا تفکر انقلاب اسلامی در جهان خاموش شود، گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استکبار جهانی تمام تلاش خود را کرد تا انقلاب اسلامی شکست بخورد.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم که همه با توطئه آمریکایی صهیونیستی و هم دستانشان به شهادت رسیدند، گفت: مبارزه جبهه حق با ظلم و استکبار در طول تاریخ وجود داشته و آمریکا تا زمانی که می‌توانست، با جنگ سخت تحمیلی بر کشور حمله‌ور شد و بعد از آن هم از طرق دیگر این جنگ را ادامه داده است.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا شکسته شده و دیگر هیچ کشوری از آن‌ها حساب نمی‌برد، گفت: انتقام سخت ما هنوز مانده و آمریکا باید به صورت خفت بار از منطقه خارج شود.

سرتیپ گلفام در ادامه، افزود: رژیم اشغالگر قدس همواره به مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین حمله و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشد، اما این دفعه در عملیات طوفان الاقصی مورد حمله قرار گرفته و ضربه کاری خورده است؛ ضربه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ترمیم نیست. تمام اسناد و مدارک در حوزه سیاسی بیانگر این است که آمریکا مستقیماً جنگ را هدایت می‌کند و صحنه‌گردان واقعی این جنگ خود آمریکاست. جبهه مقاومت به خوبی ورود پیدا کرده و الان از حیثیت جهان اسلام در حال دفاع کردن است و در همین راستا رسانه‌ها وظیفه دارند این وقایع را به خوبی تبیین و واقعیت این جنگ را به دنیا نشان داده و اجازه ندهند امپراطوری رسانه‌ای غرب حقایق را وارونه جلوه بدهد.

امیر گلفام با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پیشانی و بازوی این رزمندگان را می‌بوسیم و از جبهه مقاومت در غزه حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: در رسانه نیاز داریم با الگوی حاج قاسم عمل نموده و در میدان عمل برای اسلام، سربازی و مجاهدانه عمل کنیم.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تأکید نمود: دشمن به‌دنبال تحریف واقعیات و سیاه‌نمایی است و برای خنثی‌سازی این توطئه، باید دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جامعه بیان و اجازه نداد که معاندین، این پیشرفت‌ها را وارونه جلوه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار