فرمانده هوانیروز ارتش:

قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم

امیرقربانی با اشاره به ارتقا در توان موشکی و تسلیحات، گفت: با توجه به تجهیزاتی که بر روی بالگرد‌ها نصب شده، قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم.

 امیر خلبان یوسف قربانی امروز در جریان بازدید از توان رزمی، دفاعی و عملیاتی پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان گفت: امروز یک نمایش قدرت بالگردی را در پایگاه هوانیروز کرمان داریم وپایگاه هوانیروز کرمان در جنوب شرق کشور، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌ها است.

 او با بیان اینکه همه بالگرد‌های ما به دست توانای متخصصان داخلی اورهال و بازآماد شده‌اند، افزود: در کنار بازآماد بالگردها، ارتقای بالگرد‌ها نیز در دستورکار بوده و علاوه بر آماده به کار، ارتقای بالگرد‌ها و مطالبات عملیاتی روز بالگرد‌ها نیز رصد می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش بیان داشت:همه این بالگرد‌ها و تمام قطعات و تعمیرات آن‌ها به دست متخصصان داخلی هوانیروز انجام می‌شود و پایگاه هوانیروز کرمان از نظر امنیتی و مسائل دفاعی به یک قدرت در منطقه جنوب شرق کشور تبدیل شده است و یک بازوی قدرتمند در جنوب شرق کشور محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه در این پایگاه انواع بالگرد‌ها، از جمله: بالگرد شکاری، ترابری، شناسایی و شناسایی رزمی را داریم، ادامه داد: تمامی این بالگرد‌ها علاوه بر مسائل دفاعی و امنیتی، آماده کمک به مردم استان هستند و تا شعاع ۵۰۰ کیلومتری مرز‌های کشور و در مسائل و بحران‌ها و اورژانس هوایی و موارد دیگر در کنار مردم و دولت بوده و به آن‌ها کمک می‌کنیم.

امیر قربانی با اشاره به اینکه حجم زیادی از بالگرد‌های ما به همت کارکنان و متخصصان داخلی بازآماد شده اند، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه امروز توان رزمی ما یک توان منحصربه فرد در دنیا است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه بیش از ۴۰ ساله امروز، توان بالگردی و آمادگی ما از میانگین جهانی بالاتر است.

وی با بیان اینکه هوانیروز امروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است، افزود: زمانی اورهال بالگرد‌های ما از سوی متخصصان خارجی انجام می‌شد؛ اما امروز از این گلوگاه‌ها را شناختیم و از آن گذر کردیم و امروز ما در توان موشکی و تسلیحات ارتقا پیدا کردیم و با توجه به تجهیزاتی که بر روی بالگرد‌ها نصب شده است، قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم.

 فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه امروز کار‌های بزرگی در هوانیروز و در بحث بالگردی انجام شده است، گفت: در بحث سامانه‌های دید در شب تنها چند کشور منحصر به فرد در دنیا این کار را انجام می‌داد و امروز جمهوری اسلامی آن را بومی‌سازی کرده و بالگرد‌های ما در طول شبانه روز پرواز می‌کنند و قدرت آمادگی ما ۱۰۰ درصد شده است.

او افزود: ظرف کم تر از ۱۵ روز در پایگاه هوانیروز کرمان، ۱۰ فروند بالگرد بازآماد شد و این نشان از توان این پایگاه دارد و ما نگاه عملیاتی ۱۰۰درصد به این پایگاه داریم.

امیر قربانی با اشاره به اینکه قدرت بازدارنگی هوانیروز پاسخ محکمی به یاوه گویان و دشمنان خواهد بود، گفت: امروز در کنار خلبانان پیشکسوت و مجرب خلبانان جوان را آموزش نهایی داده ایم که در کنار با تجربه‌ها به ماموریت ذاتی خود که همان افزایش توانمندی و قدرت بالگردی است، دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
با توجه به داشتن هلیکوپتر های کبری و شینوک که تنها در اختیار ایران و آمریکا هست باید در جهت مهندسی معکوس این جنگ افزارها و ساخت نمونه های جدیدتر و بهتر از قبلی ها در سطح جهان پیشرو باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
آره قدرتمندترین هنوز جنگ نشده اون موقع مرد میدون مشخص میشه ما چی داریم نه جنگنده تولید خودمون نه هلی کوپتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
واسه عمت نگه داشتین عرضه ندارین یه اقدام برای غزه انجام بدین پس اینا به چه درد میخوره باز دم یمن گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
فقط شعار ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
خداوند روحش را شاد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
واقعیتش احتیاج کشور به بالگرد منحصر به فردی هست که قادر باشد بدون سرنشین و خلبان مواد ضد حریق را حمل کند و آن را بروی حریق بریزد تا بتوان آن را در آتش سوزیهای جنگل ها و مراتع بکار برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
رحمت به روح اون کسی که اینها رو خرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
رحمتِ خداوند به آن کسی که نهضتِ قطعه‌سازی را راه انداخت تا الان بتوانیم بالگردها را آماده به خدمت نگه داریم و جنگنده بسازیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
انشالله با شاه خائن مهشور بشی در قیامت که رحمت بهش میفرستی
آخرین اخبار