عمل به وعده شفافیت در مولدسازی با عرضه در بورس کالا+ فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: یکی از وعده‌های داده شده در بحث مولدسازی، شفافیت تمام فرآیند‌ها بود که به این وعده عمل کردیم و در بورس کالا تعدادی از املاک و دارایی‌های مازاد آگهی شده است.

مالک رحمتی رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از وعده‌های داده شده در مقوله مولدسازی این بود که تمام فرآیند‌ها شفاف باشد و اصطلاحا در یک اتاق شیشه‌ای این فرآیند‌ها طی شود. خدا را شکر ما به این وعده عمل کردیم و امروز در بورس کالا تعدادی از املاک و دارایی‌های مازاد آگهی شده و به امید خدا با حضور مردم و پای کار آمدن فعالان اقتصادی شاهد این خواهیم بود که یک توسعه‌ای در بورس کالا برای عرضه سایر دارایی‌های مازاد دولت داشته  باشیم.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم با توجه به شرایط استقبال خوبی از این اقدام شود و میزان عرضه‌های ما بستگی به استقبال‌ها دارد اگر استقبال صورت گیرد و عرضه‌ها موفق باشند این اقدام را به سرعت افزایش می‌دهیم، اما اگر حضور کم باشد مجبور هستیم از روش معمول مزایده عمومی استفاده کنیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی سازی اظهار کرد: امروزه تمام روش‌ها را برای سرعت بخشی به معقوله مولدسازی از جمله عرضه در بورس کالا و مزایده عمومی را در دستور کار داریم و وعده‌هایی که دادیم محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار