مقتدا صدر: نتانیاهو، فرعون زمانه است

رهبر جریان صدر عراق با استناد به آیات قرآن کریم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به فرعون زمانه تشبیه کرد.

مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت: یکی از بهترین داستان‌هایی که در قرآن کریم ذکر شده، قوم «بنی اسرائیل» است که خدای متعال، دریا را برای آن‌ها شکافت و آن‌ها را از غرق شدن نجات داد.

رهبر جریان صدر عراق با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره اسراء اضافه کرد: آیات شریفه به ذکر حوادث بعد از آن ادامه می‌دهند و خداوند متعال پس از غرق شدن فرعون می‌فرماید که بعد از آن بنی اسرائیل را فرمان دادیم که در آن زمین ساکن شوید تا از آن پس که وعده آخرت فرا رسد همه شما را باز جمعا مبعوث گردانیم و هر کس را به کیفر و پاداش عمل خود برسانیم.

وی با تشریح اینکه «در این اینجا منظور از زمین، سرزمین مقدس فلسطین است»، خطاب به صهیونیست‌ها نوشت: وعده خدا نافذ بود، پس هر چقدر هم که بخواهید طفره بروید، هیچ بازگشتی به قضا و قدر خدا نیست.

رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده داده است که گروهی از مردان قدرتمند را خواهد آورد که چیزی از شما باقی نمی‌گذارند و مهم نیست که این زمان طولانی یا کوتاه باشد، افزود: وعده خدا تحقق خواهد یافت.

مقتدا صدر، صهیونیست‌ها را منفورترین ملت‌ها خطاب کرد و به آن‌ها گفت: «اگر هیتلر شما را از آلمان اخراج کرد و عده‌ای از شما را سوزاند، فقط به خاطر کار‌های پَست شما بود و امروز نیز همانند قبل در آتش مقاومت در حال سوختن هستید و بحق که نتنیاهو فرعون زمانه است.»

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی، کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، رو به افزایش است، اما این رژیم همچنان بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید دارد به هیچ عنوان مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد و افزود: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
اگر مرد است با هزار نفر نیرو عین الاسد را تصرف کند و سربازان امریکایی را اسیر کند
آخرین اخبار