اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه سفر رئیس‌جمهور به کردستان از امروز

رئیس پلیس راهور استان کردستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته خبر داد.

سرهنگ رضا همتی‌زاده، با اشاره به سفر پیش‌روی رئیس‌جمهور، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اوخر این هفته در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: تردد و توقف کلیه خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به میدان آزادی از ساعت ۷ صبح امروز ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان افزود: امروز تردد خودر‌های شخصی از تقاطع خیابان کشاورز نبش خیابان وکیل، خیابان آبیدر یا صفری نبش کوچه سوسن، خیابان حسن‌آباد تقاطع تعریف، فلسطین به سمت میدان آزادی ممنوع بوده، اما تردد تاکسی مجاز بوده تا مردم بتوانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی امورات خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سخنرانی روز پنج‌شنبه رئیس‌جمهور در میدان آزادی سنندج تصریح کرد: در این روز ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی بیشتر خواهد بود به طوری‌که تردد هیچ‌گونه خودرویی از خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به سمت میدان آزادی مجاز نیست.

همتی زاده گفت: روز پنج‌شنبه تردد از میدان هورام - غفور، میدان مولوی کُرد صفری، تقاطع کشاورز، پاسداران تا تقاطع شهید تعریف و شریف‌آباد، میدان سنه دژ و سیدقطب به سمت میدان آزادی ممنوع بوده و شهروندان باید خورد‌های خود را در نقاط نزدیک به این مسیر در جای امن پارک کرده و مسیر ممنوع شده را با پای پیاده طی کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان عنوان کرد: از تمام رانندگان و شهروندان تقاضا می‌شود که جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم با کارکنان راهنمائی و رانندگی همکاری داشته و از پارک کردن خودرو‌های خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند در غیر اینصورت خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های ممنوع بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد.

 رئیس‌جمهور روز پنج‌شنبه صبح ۱۱ آبان ماه جاری وارد استان کردستان شده و ساعت ۹ صبح در میدان آزادی سنندج در جمع مردم سخنرانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.