پنتاگون: ۳۰۰ نظامی اضافی به خاورمیانه اعزام می‌کنیم

وزارت دفاع آمریکا از اعزام ۳۰۰ نظامی بیشتر به خاورمیانه جهت ایجاد بازدارندگی به نفع اسراییل خبر داد.

آمریکا یکی از حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه محسوب می‌شود. ارسال کمک‌های تسلیحاتی گسترده به تل آویو برای انجام این امر تنها گوشه‌ای از حمایت‌های واشنگتن از این رژیم جعلی محسوب می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (سه شنبه) اعلام کرد آمریکا ۳۰۰ نیروی نظامی اضافی به خاورمیانه اعزام می‌کند. این نیرو‌ها با هدف تمرکز بر خنثی سازی مهمات انفجاری و نیز توسعه ارتباطات در منطقه مستقر می‌شوند. 

پاتریک ریدر، سخنگوی پنتاگون بدون اشاره به جزئیات این تصمیم اعلام کرد: این نیرو‌های نظامی از آمریکا عازم منطقه می‌شوند، اما در اسراییل مستقر نخواهند شد. آن‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بهتر و تقویت پشتیبانی از نیرو‌ها به خاورمیانه اعزام می‌شوند. 

وی در پایان با اشاره به حملات گسترده به نیرو‌های آمریکایی در منطقه، خاطر نشان کرد: در ماه جاری میلادی دستکم ۲۷ حمله علیه پایگاه‌ها و نیرو‌های ما در عراق و سوریه انجام شده است. 

آمریکا پیش‌تر برای ایجاد بازدارندگی به نفع اسراییل و جلوگیری از ایجاد جبهه‌های جدید نبرد علیه تل آویو از استقرار دو ناو هواپیمابر خود در شرق دریای مدیترانه خبر داده بود. همچنین ۹۰۰ نیروی نظامی اضافی آمریکا در منطقه مستقر شده بودند. این میزان به جز ۲ هزار نظامی مستقر در ناو‌های جنگی آمریکایی در دریای مدیترانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
بفرست قتلگاه .خونشون پای خودشون دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر آمریکای جنایتکار و اسرائیل
آخرین اخبار