مردم با تماشای فیلم اخت الرضا (ع) پیام‌های زندگی حضرت رادریافت کنند

تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت: امیدواریم مردم با تماشای فیلم سینمایی اخت الرضا (ع) پیام‌های این فیلم را دریافت و در زندگی خود پیاده سازی کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی عصر سه شنبه پس از تماشای فیلم سینمایی اخت الرضا (ع) گفت: قبل از تولید این فیلم سینمایی کار هنری جدی و مناسب، برای حضرت معصومه (س) انجام نشده بود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امید است این فیلم سینمایی بتواند برای جامعه تاثیرگذار باشد افزود: بیان گوشه‌ای از زندگی و شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) در قالب هنر هدف اصلی تولید این فیلم بوده است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: حضرت معصومه (س) شخصیتی جهادی و مهاجر الی الله بود و حضرت این پیام را به ما داد که برای ترویج دین باید حرکت کرد.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت: تعدادی از همراهان حضرت معصومه (س) بدست ماموران حاکمیتی به شهادت رسیدند و شواهد زیادی نیز وجود دارد که حضرت معصومه (س) نیز به شهادت رسید است و این موضوع مورد توجه عالمان دین بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: دختران ما امروز باید از حضرت معصومه (س) الگو بگیرند و جهاد تبیین را از جمله رسالت‌های خود بدانند که امیدواریم مردم با تماشای فیلم سینمایی اخت الرضا (ع) پیام‌ها را دریافت و در زندگی خود پیاده سازی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار